Dlatego uznaliśmy, że nastał czas na zmiany!
Pipelife to marka doskonale znana Klientom nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie od wielu lat.
W ostatnim czasie przeprowadziliśmy rebranding, który miał na celu w głównej mierze odświeżenie wizerunku firmy i przybliżenie jej Klientowi. To, co się na pewno nie zmieni to idee, które przyświecały nam od początku istnienia firmy.
Chcieliśmy, w pewien sposób unowocześnić i ujednolicić wizerunek marki, aby był spójny na wszystkich europejskich rynkach, w których Pipelife ma swoją siedzibę. Jest to również powiązane z przygotowaniem do realizacji długofalowej strategii Grupy Pipelife.
Takie działania mają na celu przybliżenie Klientom faktu, że Pipelife mimo że jest międzynarodową firmą, to działa lokalnie.
Chcieliśmy podkreślić, że kładziemy szczególny nacisk na takie aspekty jak współpraca, zrównoważony rozwój, innowacja czy bliskość. Zapewniamy również pełen pakiet rozwiązań dla budownictwa jak np. zagospodarowanie wód deszczowych czy rozwiązania grzewcze i wodno-kanalizacyjne w budynku. Sukcesywnie powiększamy też swoją ofertę produktową aby w jak największym stopniu zaspokoić potrzeby Klienta.